ساعت فیروزه ای آنجلا چای سبز لاغری تیما ساعت GUCCI طرح LOVE
ساعت GUCCI طرح LOVE
اگر بدنبال یک ساعت شیک وزیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید ، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت GUCCI طرح LOVE را به شما پیشنهاد میکنیم. ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند. با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست، خودنمایی میکند و آویز قلب انتهایی آن زیبایی آن را دو چندان میکند. به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت و قدرتمند و مجهز به نشانگر متحرک با طراحی منحصر به فرد و جذاب. فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح LOVE نمایید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 28,800تومانخرید پستی ساعت GUCCI طرح LOVE
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
tanha آفلاین


ارسال‌ها : 71
عضویت: 3 /7 /1391
محل زندگی: یه گوشه دنیا
سن: 22


داستان عاشقانه قلب

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…
چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:
سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)

دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود..
آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم…




امضای کاربر : تـــ ـــ ــــنــــ ــهــ ــ اــ ـی یــــ ــــــــــ ــــ ـــــــ بـــــ ـــــد دردیـ یـــ ـــهـــ ــ ــ ـــ ـ
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 19:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

فروش ویژه چای سبز لاغری تیما
چای سبز لاغری تیما
دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت  نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید. شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری  در عرض 1 ماه 3 الی 7 کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید...
همراه با شفافیت پوست 100% گیاهی ، 100% موثر بدون عوارض جانبی بدون برگشت تحقیقات نشان می دهد که چای سبز  علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است  استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود.  چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد. چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده روزانه 3 لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید. در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ  جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 25,000تومانخرید پستی چای سبز لاغری تیما