ساعت فیروزه ای آنجلا چای سبز لاغری تیما ساعت GUCCI طرح LOVE
ساعت GUCCI طرح LOVE
اگر بدنبال یک ساعت شیک وزیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید ، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت GUCCI طرح LOVE را به شما پیشنهاد میکنیم. ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند. با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست، خودنمایی میکند و آویز قلب انتهایی آن زیبایی آن را دو چندان میکند. به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت و قدرتمند و مجهز به نشانگر متحرک با طراحی منحصر به فرد و جذاب. فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح LOVE نمایید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 28,800تومانخرید پستی ساعت GUCCI طرح LOVE
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 63
نویسنده پیام
tanha آفلاین


ارسال‌ها : 71
عضویت: 3 /7 /1391
محل زندگی: یه گوشه دنیا
سن: 22


کشاورز فقیر



مدت ها پیش کشاورز فقیری برای پیداکردن غذا یا شکاری به دل جنگل رفت .هنوز مسیر زیادی را طی نکرده بود که صدای فریاد


کمکی به گوشش رسید.او صدا را دنبال کرد تا به منبع آن رسید و دید که پسر بچه ای در باتلاقی افتاد و آهسته و آرام به سمت


پایین می رود .آن پسربچه به شدت وحشت زده بود و با چشمانش به کشاورز التماس می کرد تا جانش را نجات دهد.کشاورز با


هزار بدبختی با به خطر انداختن جان خودش بالاخره موفق شد پسرک را از مرگ حتمی و تدریجی نجات دهد و او را از باتلاق بیرون


بکشد..

فردای آن روز وقتی که کشاورز روی روی زمینش مشغول کار بود،کالسکه سلطنتی مجللی در کنار نرده های ورودی زمین کشاورز ایستاد .دو

سرباز از آن پیاده شدند و در را برای آقای قد بلندی که لباس های اشرافی بر تن داشت ،بازکردند.زمانی که آن مرد با لباس های گران

قیمتی که برتن داشت پایین آمد ،خود را پدر پسری که کشاورز روز گذشته او را از مرگ نجات داده بود،معرفی کرد.اوبه کشاورز گفت که می خواهد این محبتش را جبران کند وحاضر است در عوض کار بزرگی که او انجام داده،هرچه بخواهد به او بدهد .

کشاورز با مناعت طبعی که داشت به مرد ثروتمند گفت که او این کار را برای رضای خدا وبه خاطر انسانیت انجام داده و هیچ چشم داشتی در مقابل آن ندارد.در همین موقع پسرکشاورز از ساختمان وسط زمین بیرون آمد.مرد ثروتمند که متوجه شد کشاورز پسرش هم سن وسال پسر خودش دارد ،به پیرمردگفت که می خواهد یک معامله با او بکند.
مردثروتمند گفت حال که تو پسرم را نجات دادی ،من هم پسر تو را مثل پسر خودم می دانم .پس اجازه بده هزینه تحصیل او را در بهترین مدارس ودانشگاهها بپردازم .

کشاورز موافقت کرد وپسرش پس از چند سال از دانشگاه علوم پزشکی لندن فارغ التحصیل شد وبه خاطر کشف یکی از بزرگ ترین ومهم ترین داروهای نجات بخش جهان که پنی سیلین بود،به عنوان یک دانشمند مشهور شناخته شد .

آن پسر کسی نبود جز الکساندر فلیمینگ .چندسال گذشت .دست بر قضا پسر مرد ثروتمند به بیماری لاعلاجی مبتلا شد و این بار الکساندر،پسر کشاورز که امروز یک دانشمند برجسته بود با داروی جدیدش بار دیگر جان آن پسر را نجات داد .

جالب است بدانید که آن مرد ثروتمند و نجیب زاده کسی نبود جز لردراندلف چرچیل و پسرش هم کسی نبود جز وینستون چرچیل



امضای کاربر : تـــ ـــ ــــنــــ ــهــ ــ اــ ـی یــــ ــــــــــ ــــ ـــــــ بـــــ ـــــد دردیـ یـــ ـــهـــ ــ ــ ـــ ـ
جمعه 23 فروردین 1392 - 16:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

فروش ویژه چای سبز لاغری تیما
چای سبز لاغری تیما
دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت  نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید. شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری  در عرض 1 ماه 3 الی 7 کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید...
همراه با شفافیت پوست 100% گیاهی ، 100% موثر بدون عوارض جانبی بدون برگشت تحقیقات نشان می دهد که چای سبز  علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است  استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود.  چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد. چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده روزانه 3 لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید. در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ  جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 25,000تومانخرید پستی چای سبز لاغری تیما