loading...
سایت عاشقانه بد دلان
محصولات
فروش ویژه دماسنج عشق



دماسنج عشق، همه آنچه که برای نشان دادن عشق خود به شریکتان نیاز دارید! آشکار کننده میزان عشق بر اساس حرارت بدن شما. بهترین هدیه به دوست ،همسر و خانواده تان ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان


فروش ویژه ساعت بند چرم الیزابت



ساعت بند چرم الیزابت با ظاهري جالب و كيفيتي بي نظير و فوق العاده شيک. ساعتي با ظاهري متفاوت، مدرن و همچنين با دوام. در مهماني ها و مجالس نگاه ديگران را به خود حس كنيد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 27000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مدل تی شرت دخترانه جدید 1392 0 170 tanha
جدیدترین مدل مانتو های روز 0 82 tanha
جدیدترین مدل مانتو سنتی سال 92 0 72 tanha
مدل کفش جدید برای دختر ها 0 88 tanha
لباس های بسیار زیبای کره ای دخترانه ۲۰۱۳ 0 95 tanha
مدل تاپ های جدید و زیبای دخترانه ۲۰۱۳ 0 78 tanha
مدل شنيون جديد 2013 (سري اول) 0 85 tanha
مدل ارایش و لاک ناخن جدید ۲۰۱۳ 0 79 tanha
زیباترین مدل های دکوراسیون و چیدمان وسایل آشپزخانه ۹2 0 69 tanha
جدیدترین مدل های دکوراسیون اتاق بچه ۲۰۱۳ 0 46 tanha
مدل جدید لباس شب اسپانیایی ۲۰۱۳ 0 129 tanha
اس ام اس ها و جمله های تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 0 59 tanha
اجرای تمامی برنامه‌ها از طریق Run 0 49 tanha
ایجاد یک میان‌بر در صفحه‌ی دسکتاپ جهت دسترسی سریع به PC Settings در ویندوز 8 0 57 tanha
ورود به دسکتاپ به وسیله‌ی نوار تسک‌بار در ویندوز XP 0 54 tanha
بستن کلیه برنامه‌های هنگ کرده به سادگی 0 67 tanha
تغییر مکان ذخیره‌ی فایل‌های موقت در ویندوز 0 74 tanha
کد آهنگ های پیشواز آلبوم یکی هست با صدای مرتضی پاشایی mtn 0 67 tanha
داستانی عاشقانه لیلی و مجنون 0 55 tanha
عشق و آرامش 0 57 tanha
کشاورز فقیر 0 62 tanha
«انيشتين تنبل كلاس رياضيات!» 0 71 tanha
داستانک_داستان های جالب 0 71 tanha
داستانک_داستان های پند اموز از شمس و مولانا 0 68 tanha
کد آهنگ های پیشواز ایرانسل از نوع سرکاری جالب و خنده دار 0 67 tanha
داستان عاشقانه قلب 0 55 tanha
داستان عاشقانه قلب 0 62 tanha
جملات پشت کامیونی 2 0 79 tanha
جملات پشت کامیونی 0 85 tanha
لطیفه های پَ نَ پَ 0 64 tanha
لاو بوی بازدید : 78 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

نگارش یافته توسط ستاره 
وقتی سر کلاس درس نشسته بودم تمام حواسم متوجه دختری بود که کنار دستم نشسته بود و اون منو “داداشی” صدا می کرد .

به اون خیره شده بودم و آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه.

اما اون توجهی به این مساله نمیکرد .

آخر کلاس پیش من اومد و جزوه جلسه پیش رو خواست. من جزومو بهش دادم.

بهم گفت:

”متشکرم”.

میخوام بهش بگم، میخوام که بدونه، من نمی خوام فقط “داداشی” باشم. 
من عاشقشم. 
اما… من خیلی خجالتی هستم ….. علتش رو نمیدونم.

تلفن زنگ زد.
خودش بود . 
گریه می کرد. 
دوستش قلبش رو شکسته بود. 
از من خواست که برم پیشش. 
نمیخواست تنها باشه. 
من هم اینکار رو کردم.

وقتی کنارش نشسته بودم، تمام فکرم متوجه اون چشمهای معصومش بود. آرزو میکردم که عشقش متعلق به من باشه. بعد از ۲ ساعت دیدن فیلم و خوردن ۳ بسته چیپس، خواست بره که بخوابه، به من نگاه کرد و گفت:

”متشکرم ” .

روز قبل از جشن دانشگاه پیش من اومد. گفت:

”قرارم بهم خورده ، اون نمیخواد با من بیاد” .

من با کسی قرار نداشتم.

ترم گذشته ما به هم قول داده بودیم که اگه زمانی هیچکدوممون برای مراسمی پارتنر نداشتیم با هم دیگه باشیم، درست مثل یه “خواهر و برادر”. ما هم با هم به جشن رفتیم. جشن به پایان رسید . من پشت سر اون ، کنار در خروجی، ایستاده بودم، تمام هوش و حواسم به اون لبخند زیبا و اون چشمان همچون کریستالش بود.

آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه، اما اون مثل من فکر نمی کرد و من این رو میدونستم.

به من گفت:

”متشکرم ، شب خیلی خوبی داشتیم ” .

یه روز گذشت ، سپس یک هفته، یک سال … قبل از اینکه بتونم حرف دلم رو بزنم روز فارغ التحصیلی فرا رسید.

من به اون نگاه می کردم که درست مثل فرشته ها روی صحنه رفته بود تا مدرکش رو بگیره.

میخواستم که عشقش متعلق به من باشه. اما اون به من توجهی نمی کرد، و من اینو میدونستم، قبل از اینکه خونه بره به سمت من اومد، با همون لباس و کلاه فارغ التحصیلی، با وقار خاص و آروم گفت:

تو بهترین داداشی دنیا هستی، متشکرم.

میخوام بهش بگم، میخوام که بدونه، من نمی خوام فقط “داداشی” باشم. من عاشقشم.

اما… من خیلی خجالتی هستم ….. علتش رو نمیدونم .

نشستم روی صندلی، صندلی ساقدوش، اون دختره حالا داره ازدواج میکنه، من دیدم که “بله” رو گفت و وارد زندگی جدیدی شد.

با مرد دیگه ای ازدواج کرد.

من میخواستم که عشقش متعلق به من باشه.

اما اون اینطوری فکر نمی کرد و من اینو میدونستم. اما قبل از اینکه بره رو به من کرد و گفت:

”تو اومدی ؟ متشکرم”

 

 

سالهای خیلی زیادی گذشت.

به تابوتی نگاه میکنم که دختری که من رو داداشی خودش میدونست توی اون خوابیده، فقط دوستان دوران تحصیلش دور تابوت هستند، یه نفر داره دفتر خاطراتش رو میخونه، دختری که در دوران تحصیل اون رو نوشته. این چیزی هست که اون نوشته بود:

” تمام توجهم به اون بود. آرزو میکردم که عشقش برای من باشه. اما اون توجهی به این موضوع نداشت و من اینو میدونستم. من میخواستم بهش بگم ، میخواستم که بدونه که نمی خوام فقط برای من یه داداشی باشه. من عاشقش هستم. اما …. من خجالتی ام … نمی‌دونم … همیشه آرزو داشتم که به من بگه دوستم داره. ….


ای کاش این کار رو کرده بودم ……………..”ا

 

منبع: وبلاگ نیما 

لاو بوی بازدید : 86 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (1)
داستان غمگین اما واقعی!

شهریور 1381 بود که با یه دختر آشنا شدم . از راه تلفن . آخه اونقدر مغرور بودم که هیچ وقت غرور مردونم بهم اجازه نمی داد که از راه متلک بار کردن دخترا توی خیابون برای خودم دوست پیدا کنم . هر چند که به خاطر این غرور 3 سال توی غم عشق دختر همسایمون سوختم و با اینکه می دونستم اونم منو می خوادولی هیچ وقت به خودم اجازه ندادم که برم باهش حرف بزنم . از آخر هم پرید و رفت روی بوم یه نفر دیگه نشست . شاید اسم این غرور دیونگی باشه . اما این من بودم . من ...

 
بالاخره بعد از چند سال از آخر 21 شهریور با یه دختر مظلوم و معصوم و قد کوتاه آشنا شدم . اونقدر دوستش داشتم که وقتی براش خواستگار اومده بود و من اول بخاطر مشکلات مالی و خانوادگی می دونستم نمی تونم فعلا بگیرمش جواب رد بهش دادم نتونستم دوریش رو تحمل کنم یک ماه مونده به عقدش بهش گفتم که می خوامش . اما ای کاش می فهمیدم که جواب مثبتی که بهم داد از ته دل نبود بلکه از روی احساسات مقطعیش بود . احساسی که نیمی از اون در گرو اون یکی رقیب بود . رقیبی که بعد از بهم خوردن قرارشون افسردگی گرفت . اما چه میشه کرد ؟ منم این وسط عاشق بودم و تقصیری نداشتم .
ماهها با هم خاطرات گوناگونی داشتیم . خاطرات خوب و شیرین . خنده و دعوا . قهر و آشتی . منت کشی نوبتی و ...
قرار ملاقات ساعت هفت و نیم صبح . از قدم زدن توی آفتاب گرم تابستوت تا قدو زدن توی برف و سوز و سرما و بعد هم باز گرما .
به یاد می یارم اون زمانیکه به علت بیماری قلبیش توی بیمارستان بود و من در شهر دیگه غمگین و نگران . انگار که واقعا قلب من درد می کرد . به یاد می یارم که بعد از چند وقت که ازش خبر نداشتم وقتی باهش صحبت می کردم ازروی ضعف و ناتوانی نفسش به شماره افتاده بود و باز هم به یاد می یارم زمانیکه روز اولی که دیدمش از شدت معصومیت صداش می لرزید . آخه اون مقام چهارم قرائت قرآن رو توی کل کشور در مقطع سنی دبیرستان رو به یدک می کشید . اما مگه میشه که همچین آدمی همچون آدمی بشه . چی شد که اون شد ؟ زمانیکه من برای تحصیل توی شهرستان بودم به اون چه گذشت که معصومیتش رو باد به باد تبدیل کرد ؟
364 روز از آشناییمون گذشت که یک روز با هم قرار کوتاهی رو گذاشتیم . آخه اون اونروز از کتابخانه حرم مشهد می یومد و من هم تازه 24 ساعت نبود که از شهرستان اومده بودم . چقدر اون روز هوا گرم بود . از همون اول که دیدمش احساس کردم که حالش دگرگون شده . صورتش قرمز بود . بعد از مدت کوتاهی توی کوچه پس کوچه ها بودیم که باز قلبش گرفت . انگار که قلب من گرفت . اون نمی تونست راه بره . ما خیلی از حرم دور شده بودیم . بهش گفتم بذار ببرمت خونتون . اما گفت که وسایلام توی کتابخانه هست و اگه این طور برم خونه بهم شک می کنند . به ناچار و به سختی بردمش کتابخانه . یکی از دوستاش گفت که شما ببریدش برون تا هوا بخوره . چقدر اون روز گرم بود نمی تونستم تنهاش بذارم . گفتم ببرمش توی خود حرم تا یه جایی خنک گیر بیاریم بشینیم تا حالش خوب بشه . همین طور که توی حرم نشسته بودیم و داشتیم برای زندگی آیندمون نقشه می ریختم و از راه و روش عشق و زندگی براش می گفتم یه وقت نگاش کرد و دیدم اشک توی چشمای درشتش حلقه زده و داره منو نگاه می کنه .
 
لاو بوی بازدید : 55 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

دل ِ شکسته را بند هم که بزنی دل ِ شکسته را بند هم که بزنی

بی فایده است ؛

هر کاری بکنی

باز هم غم و غصه از ترک هایش چکـــــــــــــــه می کند !


لاو بوی بازدید : 517 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)
رخت آویز جادویی واندر هنگر
چوب لباسی و رخت آویز جادویی واندر هنگر (WONDER HANGER)  با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد  پکیچ شامل 8 عدد رخت آویز جادویی واندر هنگر  با این محصول حجم کمد لباستان را 3 برابر کنید   شما میتوانید به وسیله این رخت آویز لباس های خود را به صورت طبقه بندی شده آویز نمایید تا از پراکندگی آنها جلوگیری شود
قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی   حجم کمد لباس شما را 3 برابر مي کند لباس ها طبقه بندي شده و ديگر چروک نخواهند شد   ديگر با مشکل کمبود فضاي کمد لباس روبرو نيستيد وسیله ایی ایده آل برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و مکانهای کوچک برای نگهداری لباسهای فصلی به اندازه کافی جا داره   همچنین برای کیف و کمربند نیز مناسب است با خرید یک پگ 8 تایی رخت آویز جادویی واندر هنگر لباسهایتان را تقسیم بندی کنید

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 14,800تومانخرید پستی رخت آویز جادویی واندر هنگر
گردنبند Love
گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از این فروشگاه سفارش دهید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 9,200تومانخرید پستی گردنبند Love

ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنسعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روزعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز

قلم خش گیر ماشین
قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 16,000تومانخرید پستی قلم خش گیر ماشین
لاو بوی بازدید : 179 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

 

مانتو تابستانه گیلدا

 طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال

 هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند

 با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر

 اولین کسی باشید که مانتو پانچو تابستانه گیلدا را می‎پوشید ...

 این برترین روش جذاب شدن است ...

 به همراه هدیه سنجاق سینه با طرح مانتو

 برای اولین بار در ایران

  

مانتو تابستانه گیلدا

 

این محصول در دو رنگ قرمز و مشکی و همچنین سبز و مشکی عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید)

لازم به ذکر است به علت حجم بالای سفارشات این محصول

و محدودیت در تولید این محصول

سفارشات دریافتی با 10 روز تاخیر ارسال خواهند شد

 

 

مانتو تابستانه گیلدا

 

 

مانتو تابستانه طرح گیلدا دوخته شده از بهترین پارچه نخی است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو بصورت دو رنگ طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. در طراحی این مانتو از نقش های بسیار زیبای آجر چینی استفاده شده که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.

از مزایای این محصول به همراه داشتن یک سنجاق سینه زیبا در طرح مانتو می باشد که طراحی آن کاملا بر اساس نقوش مانتو صورت گرفته است. این مانتو در دو رنگ قرمز و مشکی و همچنین سبز سدری و مشکی ارائه می شود.

 

مانتو تابستانه گیلدا

 

 

مشخصات مانتو تابستانه گیلدا:

جنس به کار رفته : نخ ترک / پارچه ممتاز لب ترکی

درجه بندی کیفیت : درجه A

نوع چاپ : چاپ سیلک – رنگ پلاسیتی زول

سایز : متناسب با سایز 36 تا 40

به همراه: سنجاق سینه با طرح مانتو

 

مانتو تابستانه گیلدا

 

ظرافت، جذابیت، لطافت… همه آن چیزی که انتظار دارید!!!

مانتو فوق ‎العاده زیبای گیلدا

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز

 جذاب ترو زیباتر خواهید شد…

 

مانتو تابستانه گیلدا

 

 

مانتو تابستانه گیلدا

 

زیبایی را تسخیر کنید ...

 مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

 در دو رنگ متفاوت

 با کیفیت و طراحی بی نظیر

 برای اولین بار در ایران





 
 
خريد محصول مانتو تابستانه گیلدا :
براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.
37,000 تومان
خرید محصول مانتو تابستانه گیلدا
 
 
 
 
رخت آویز جادویی واندر هنگر
چوب لباسی و رخت آویز جادویی واندر هنگر (WONDER HANGER)  با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد  پکیچ شامل 8 عدد رخت آویز جادویی واندر هنگر  با این محصول حجم کمد لباستان را 3 برابر کنید   شما میتوانید به وسیله این رخت آویز لباس های خود را به صورت طبقه بندی شده آویز نمایید تا از پراکندگی آنها جلوگیری شود
قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی   حجم کمد لباس شما را 3 برابر مي کند لباس ها طبقه بندي شده و ديگر چروک نخواهند شد   ديگر با مشکل کمبود فضاي کمد لباس روبرو نيستيد وسیله ایی ایده آل برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و مکانهای کوچک برای نگهداری لباسهای فصلی به اندازه کافی جا داره   همچنین برای کیف و کمربند نیز مناسب است با خرید یک پگ 8 تایی رخت آویز جادویی واندر هنگر لباسهایتان را تقسیم بندی کنید

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 14,800تومانخرید پستی رخت آویز جادویی واندر هنگر
گردنبند Love
گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از این فروشگاه سفارش دهید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 9,200تومانخرید پستی گردنبند Love

ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنسعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روزعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز

قلم خش گیر ماشین
قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 16,000تومانخرید پستی قلم خش گیر ماشین
لاو بوی بازدید : 308 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)
ساعت GUCCI طرح LOVE
اگر بدنبال یک ساعت شیک وزیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید ، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت GUCCI طرح LOVE را به شما پیشنهاد میکنیم. ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند. با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست، خودنمایی میکند و آویز قلب انتهایی آن زیبایی آن را دو چندان میکند. به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت و قدرتمند و مجهز به نشانگر متحرک با طراحی منحصر به فرد و جذاب. فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح LOVE نمایید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 28,800تومانخرید پستی ساعت GUCCI طرح LOVE
لاو بوی بازدید : 2179 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (2)
چای سبز لاغری تیما
دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت  نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید. شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری  در عرض 1 ماه 3 الی 7 کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید...
همراه با شفافیت پوست 100% گیاهی ، 100% موثر بدون عوارض جانبی بدون برگشت تحقیقات نشان می دهد که چای سبز  علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است  استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود.  چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد. چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده روزانه 3 لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید. در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ  جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 25,000تومانخرید پستی چای سبز لاغری تیما
رخت آویز جادویی واندر هنگر
چوب لباسی و رخت آویز جادویی واندر هنگر (WONDER HANGER)  با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد  پکیچ شامل 8 عدد رخت آویز جادویی واندر هنگر  با این محصول حجم کمد لباستان را 3 برابر کنید   شما میتوانید به وسیله این رخت آویز لباس های خود را به صورت طبقه بندی شده آویز نمایید تا از پراکندگی آنها جلوگیری شود
قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی   حجم کمد لباس شما را 3 برابر مي کند لباس ها طبقه بندي شده و ديگر چروک نخواهند شد   ديگر با مشکل کمبود فضاي کمد لباس روبرو نيستيد وسیله ایی ایده آل برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و مکانهای کوچک برای نگهداری لباسهای فصلی به اندازه کافی جا داره   همچنین برای کیف و کمربند نیز مناسب است با خرید یک پگ 8 تایی رخت آویز جادویی واندر هنگر لباسهایتان را تقسیم بندی کنید

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 14,800تومانخرید پستی رخت آویز جادویی واندر هنگر
گردنبند Love
گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از این فروشگاه سفارش دهید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 9,200تومانخرید پستی گردنبند Love

ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنسعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روزعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز

قلم خش گیر ماشین
قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 16,000تومانخرید پستی قلم خش گیر ماشین
لاو بوی بازدید : 483 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)


لاک لب CE اصل (رنگ صورتی)

اگر به دنبال زيبايي خود هستيد

اين فرصت بي نظير را از دست ندهيد

اين آخرين چيزي است كه براي زيبايي نياز داريد

70 درصد زيبايي به صورت و لب بستگي دارد

اين لاك كاملا طبيعي بوده و براي شما لب هايي درخشان

با حجمي مناسب و برجسته به ارمغان مي آرود شگفت زده خواهيد شد…

کشور تولید کننده تایلند (دارای 2 سال تاریخ انقضا)

دارای هولوگرام شبنم (شبکه بازرسی و نظارت مردمی )

از وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور

تنها محصول اصلی و اورجینال و با کیفیت و تایید شده توسط وزارت بهداشت در اینترنت

دارای تاییدیه وزارت بهداشت به شماره پروانه 1439227066905

 

 

لاک لب CE اصل

 

 

خصوصیات لاک لب CE اصل (رنگ صورتی) :

1- فرمول پرکننده خطوط لب

2- ماندگاری بالا و بدون ماسیدگی و چسبندگی

3- حاوی ویتامین E و ترکیبات نشاط آور

4- درخشش چند بعدی و با رنگ زنده و ابریشمین

5- لب ها را پر حجم تر و خط آن را مشخص ميكند

6- باعث تحريك رنگدانه ها ميشود و لب هايي پر رنگ تر ايجاد ميكند

7- باعث مرطوب شدن و رفع خشكي لبها ميشود

8- غني از ويتامين ها ي موثر ميباشد

9- باعث كاهش چين و چروك ها ي لبها ميگردد

 

 

لاک لب CE اصل

 


طرز استفاده لاک لب CE اصل (رنگ صورتی) :

لاک لب CE اصل به تنهایی دارای رنگ لب جذاب و ماندگار است با این حال در جهت افزایش پایداری رنگ این لاک می توانید پس از خشک شدن لاک لب سی ای هر نوع رژ دلخواهی را ( بدون تداخل رنگ ) بر روی آن استفاده نمایید

 

 

لاک لب CE اصل

 

 

از فرم عادی لبهایتان خسته شده اید؟ 

دیگر نیازی به تزریق های مضر برای حجم دادن به لب ها نیست

 فقط و فقط در عرض چند ثانیه  لب های پر حجم و جذاب داشته باشید

 شگفت انگیزترین محصول آرایشی ۲۰۱۳

 مناسب تمامی خانم های زیبا و مشکل پسند

 آیا شما هم دوست دارید لب هایی جذاب و حجیم داشته باشید؟

 آیا شما هم دوست دارید لب هایی نرم و لطیف داشته باشید؟ 

شگفت زده خواهید شد…

لب هاي زيبا = زيبايي

همه محو زيبايي شما خواهند شد

زيبايي خود را در مجالس چند برابر كنيد

براي دختر خانم ها و خانم هاي خوش سليقه

بهترين هديه براي كسي كه دوستش داريد .


 

لاک لب CE اصل

 


دیگر نیازی نیست برای زیبایی لب های خود هزینه زیادی نمایید …

دیگر نیازی نیست تا متحمل هزینه های زیاد شوید

هیچ گونه مهارت و تخصصی برای زیبا کردن لب هایتان لازم ندارید ...

همه محو  زیبایی شما خواهند شد

زیبایی خود را در مجالس چند برابر کنید

برای دختر خانم ها و خانم های خوش سلیقه

 

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید …

 



 
 
خريد محصول لاک لب CE اصل :
براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.
28,500 تومان
خرید محصول لاک لب CE اصل
 
 
 
 
رخت آویز جادویی واندر هنگر
چوب لباسی و رخت آویز جادویی واندر هنگر (WONDER HANGER)  با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد  پکیچ شامل 8 عدد رخت آویز جادویی واندر هنگر  با این محصول حجم کمد لباستان را 3 برابر کنید   شما میتوانید به وسیله این رخت آویز لباس های خود را به صورت طبقه بندی شده آویز نمایید تا از پراکندگی آنها جلوگیری شود
قابل استفاده بر روی هر نوع جا رختی   حجم کمد لباس شما را 3 برابر مي کند لباس ها طبقه بندي شده و ديگر چروک نخواهند شد   ديگر با مشکل کمبود فضاي کمد لباس روبرو نيستيد وسیله ایی ایده آل برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و مکانهای کوچک برای نگهداری لباسهای فصلی به اندازه کافی جا داره   همچنین برای کیف و کمربند نیز مناسب است با خرید یک پگ 8 تایی رخت آویز جادویی واندر هنگر لباسهایتان را تقسیم بندی کنید

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 14,800تومانخرید پستی رخت آویز جادویی واندر هنگر
گردنبند Love
گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از این فروشگاه سفارش دهید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 9,200تومانخرید پستی گردنبند Love

ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنس ساعت CK طرح لارنسعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روزعينك ديد در شب و روز عينك ديد در شب و روز

قلم خش گیر ماشین
قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 16,000تومانخرید پستی قلم خش گیر ماشین
محصولات سایت


فروش ویژه فرفره چوبی کلاسیک پردیس



فرفره چوبی کلاسیک پردیس. چرخش بی نظیر، با هنر انگشتان شما. زیباترین و ماندگارترین هدیه. یادآور خاطرات شیرین کودکی. با طراحی فوق العاده شیک و مدرن ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبم چطوره؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 271
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 6,017
  • بازدید کلی : 42,954
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید